Business Consulting Agency (BCA) vodi dvoje profesionalaca sa ukupno, preko 25 godina korporativnog iskustva u prodaji, marketingu i generalnom menadžmentu, i preko 15 godina predavačkog iskustva na predmetima biznis i ekonomija u nekoliko škola koje rade po Cambridge i IB programu.
Pre osnivanja BCA u decembru 2009, Saša Džudžević je više od osam godina proveo u kompaniji L'Oreal, radeći na različitim pozicijama u zemlji i inostranstvu - počev od 2001. godine kao Direktor predstavništva u Srbiji, nastavivši 2005. u centrali u Parizu, kao Area Manager SEE&CIS, odgovoran za FMCG posao u četrnaest nefilijalizovanih zemalja istočne Evrope. Po povratku iz Francuske 2007, prelazi u diviziju profesionalnih proizvoda gde je ubrzo promovisan u Generalnog Direktora, sa kog mesta i odlazi u konsultantske vode. Pre dolaska u L'Oreal, radio je nešto više od dve godine u marketingu kompanije Procter&Gamble u Rumuniji gde je bio odgovoran za neke od njenih glavnih brendova u sedam zemalja Balkana (Pringles, Ariel, Bonux). Završio je telekomunikacije na elektrotehničkom fakultetu u Beogradu a magistrirao ekonomiju na dualnom programu ekonomskog fakulteta u Beogradu i menadžment škole HEC iz Pariza. Govori engleski i francuski a sporazumeva se na nemačkom i rumunskom.
Jelena Petrović se pridružuje BCA 2010. godine nakon značajnog iskustva u generalnom menadžmentu, direktnom marketingu, marketingu robe široke potrošnje i ugostiteljstvu. Pokrenula je, organizovala i sedam godina upravljala agencijom Care Direct specijalizovanom za direktni marketing na teritoriji Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine. Prethodno je radila za Procter&Gamble, kao spoljni marketing konsultant i menadžer saradnik u korporativnom marketingu, fokusirajući se na različite projekte širom Balkana. Počela je svoj profesionalni angažman u Londonu kao deo tima kompanije Grand Heritage Hotels, radeći na internoj i eksternoj komunikaciji, administraciji i prodaji. Dodatno, internacionalni je sertifikovani predavač Engleskog jezika.
NAŠE USLUGE
►Škola biznisa na engleskom:
♦ Kroz zanimljive časove, u grupama od 1-3 učenika i isključivo na engleskom jeziku, učenici će:
• Naučiti "azbuku": biznisa i ekonomije, ali i menadžmenta uopšte
• Razumeti strukturu savremnih kompanija i ulogu svakog departmenta
• Razviti interes i pobuditi strast za saznanjem kako svet biznisa zaista funkcioniše
►Konsultantske usluge / coaching & mentoring / treninzi:
• Formiranje/restrukturisanje Vaše celokupne organizacije
• Optimizacija Vašeg komercijalnog dela (prodaja/marketing/kvalitet usluge)
• Kreiranje misije & vizije Vaše organizacije
• Coaching & mentoring menadžera na vodećim pozicijama u firmi
• Poboljšanje lične efikasnosti i efektivnosti (menadžment & leadership treninzi)
• Poboljšanje "mekih" menadžment veština (soft skills treninzi)
►Mystery shopping / calling / mailing:
♦ Posete tajnih kupaca sopstvenim ili konkurentskim (tzv. benchmarking) prodajnim mestima
• Merenje nivoa kvaliteta usluge i njeno poboljšanje
• Motivisanje radnika i povećanje prodaje
• Otklanjanje "kritičnih tačaka" u poslovanju dodatnom edukacijom zaposlenih
♦ Telefonski pozivi / e-mail komunikacija tajnih (anonimnih) kupaca / klijenata
• Merenje nivoa kvaliteta usluge telefonske/e-mail komunikacije s kupcima / klijentima
• Dobijanje dodatnih informacija o generalnom nivou kvaliteta usluge
• Otklanjanje "kritičnih tačaka" u poslovanju dodatnom edukacijom zaposlenih